Turistická destinace Šumava

Ačkoli motiv srdce může být nudné klišé, využili jsme ho a pokusili se ho zpracovat podle rozmanitých požadavků v zadání. Výsledné logo je dynamické, stejně jako rozvoj regionu. Motiv srdce vyjadřuje pozitivní přístup místních obyvatel i návštěvníků Šumavy.

Koncept

Jednotlivé části symbolu srdce charakterizují krajinné prvky, podle kterých jsou tvarovány. Světle zelená barva odkazuje na louky a bažiny. Tmavě zelená střední část představuje lesy, které pokrývají vrcholky hor a svažují se do klikatých údolí. Modrá část představuje vodu v podobě horských potoků, řek a jezer. Koncept firemní identity rozdělil zaměření tištěných materiálů na cílové skupiny pomocí barev.

Součástí grafického návrhu byla i rozsáhlá kolekce různých brožur, map, plakátů, bannerů, propagačních předmětů, piktogramů, prezentačního stánku atd.