Vitrum - nová značka a jednotný vizuální styl
Společnost Vitrum oslavila své výročí novým logem a jednotným vizuálním stylem, které představuje novou filosofii a vize. Dynamické, pozitivní a výrazné logo evokuje pohyb, růst a vzdušnost. Nová značka lépe vyjadřuje vstřícnost a otevřenost celému světu.
Značku doprovází kolekce dalších aplikací od základních merkantil, jako jsou vizitky, hlavičkové papíry, obálky, až po návrh letáků, obálek katalogů, bannerů, propagačních materiálů, bulletinu Vitbull, firemních vlajek, vozového parku nebo vizuální aktualizace stávajících webových stránek.
Značka Vitrum
Slovo Vitrum a neuchopitelný modrý symbol vytváří nové logo společnosti. Je dynamické, pozitivní, výrazné, evokující pohyb, růst a rozlet. Filosofií loga je vytvořit pozitivní dojem zákazníkům a partnerům společnosti tak i celému světu.
Klient: Vitrum, spol. s r.o.